Kako kultovi stvaraju umjetnu osobnost u svojim sljedbenicima

Naslov djeluje zlokobno jer spominje da se kultovi trude promijeniti nečiju osobnost, ali na neki način mi stalno stvaramo umjetne osobnosti. Jednu koristimo kad kupujemo, drugu kad izlazimo i jednu kad kupujemo auto. Svi su oni različiti i korisni oblik ili “ja/ja”.

Kultovi bi to mogli učiniti na najdramatičniji način s krajnjim rezultatom s kojim se čak i članovi Jackove obitelji slažu: “Ovo nije Jack kojeg poznajem.”

Metode koje koriste kultovi mogu koristiti bilo tko u bilo kojem grupnom okruženju i mogu se smatrati “sustavom upravljanja” ili tehnikom motivacije. Stoga postoji korist od primjene ovog znanja u drugim područjima.

IZOLACIJA

Očigledan način na koji kult čini to je izolacija od drugih društvenih mreža. Ekstremnost kulta ne mora se primjenjivati. Ako se ovo primijeni na radnu postavku onda je navedeno pravilo “Ovo je posao. Ostale dijelove života ostavite pred vratima.” Isto tako, osoba može otići kući i ostaviti posao na poslu. Rezultat je “radna osobnost” i “kućna osobnost”.

UPIS IH U UZROKU

Ništa nije toliko motivirajuće nego biti uključen u slavnu stvar. Da biste to učinili, uspjeh grupe povežite s uspjehom pojedinaca. Neka stvar bude uzvišena i idealna i progresivna uvijek na valu budućnosti.

OPIŠITE IM KVALITETE “DOBROGA VOJNIKA”

Nakon što ste ih angažirali u cilju, sada im možete reći kako najbolje služiti cilju. Opisivanjem kvaliteta “dobrog vojnika” stvarate ideal ponašanja. S jedne strane važno je istaknuti kvalitete koje već imaju kako bi potvrdili svoju ulogu u cilju. No također je važno opisati kvalitete na kojima će morati raditi da bi razvili. Te kvalitete mogu biti stvarno ponašanje ili mogu biti vrijednosti koje im želite nametnuti. U svakom slučaju, držite ih za ideal i dajte im do znanja da igraju vitalnu ulogu u tom cilju.

BUŠITE “DOBROGA VOJNIKA” U POSTOJANJE

Kult može izvesti ovaj proces intenzivnim vježbama i vježbama koje naglašavaju kvalitete i vrijednosti dobrog vojnika. Oni će stvoriti scenarije i situacije u kojima se te kvalitete mogu testirati i pratiti povratnim informacijama i ispravljanjem kada je to potrebno. To možete učiniti u upravljačkom okruženju na sličan način. Cilj je natjerati ih da ŽELE dovesti ovu novu osobnost i to učiniti bez poticaja. To se uglavnom postiže stvaranjem visokog standarda i suptilnom primjenom nagrada i kazni.

STVORI GRUPNI MIT

Ništa neće učvrstiti novu osobnost nego okupiti grupu “dobrih vojnika” i natjerati ih da rade s nekom velikom svrhom na umu. Uključujući svog zaposlenika, osoblje, člana kulta u grupu i stavljajući ih u akciju kao grupu, pomažete stvoriti “esprit de corp” koji ih ujedinjuje i pomaže učvrstiti novostvorenu osobnost. Stoga pronađite zadatke koje vaša grupa može raditi zajedno. To može biti projekt, izlet ili bilo što gdje moraju raditi zajedno kao grupa.

Svaka od ovih taktika može se koristiti i primijeniti u vašem poslovnom i društvenom okruženju.

Ako je vaš odgovor na ovo ustuknuti pred idejom korištenja kultnih strategija, prestanite s tim. Te se strategije koriste cijelo vrijeme u mnogim različitim okruženjima i situacijama. Dobar menadžer je osoba koja bi bila dobar vođa kulta ako bi to odlučila.

Prednosti ove strategije uključuju visoko motivirane ljude koji podržavaju tim i, kada je potrebno, mogu odgoditi rad kako bi razvili osobni život.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)